Obowiązuje w sklepie internetowym: www.fasoneria.pl
Sprzedawca: ZIELONO MI Bartłomiej Dana
Adres: ul. Środkowa 17, 95-041 Borowa (Polska)
NIP: 728-231-25-69
Kontakt w sprawach zwrotów: zwroty@fasoneria.pl
Adres do odesłania towaru: Fasoneria – Zwroty, ul. Środkowa 17, 95-041 Borowa
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny, a następnie 14 dni na
odesłanie towaru. Koszt odesłania ponosi kupujący. Pieniądze zwracamy niezwłocznie,
nie później niż w 14 dni od otrzymania oświadczenia, z prawem wstrzymania zwrotu do
czasu odbioru rzeczy lub dostarczenia dowodu nadania.
1) Prawo odstąpienia od umowy (zakupy na odległość)
Konsument oraz przedsiębiorca-na-prawach-konsumenta mogą odstąpić od umowy w
ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Termin liczy się od dnia, w którym konsument
wszedł w posiadanie rzeczy (lub osoba przez niego wskazana). Aby skorzystać z prawa
odstąpienia, należy złożyć oświadczenie (np. e-mailem na zwroty@fasoneria.pl). Po
złożeniu oświadczenia kupujący ma 14 dni na odesłanie towaru.
2) Stan odsyłanego towaru
Prosimy odsyłać odzież nową, nieużywaną, niepraną i nieuszkodzoną, z metkami i w
oryginalnym opakowaniu. Kupujący może obchodzić się z rzeczą tylko w sposób
konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania (jak w sklepie
stacjonarnym). W przypadku używania ponad ten zakres odpowiada za zmniejszenie
wartości rzeczy.
3) Koszty zwrotu i sposób odesłania
Bezpośrednie koszty odesłania (opakowanie, zabezpieczenie, wysyłka) ponosi kupujący.
Rekomendujemy przesyłkę rejestrowaną z potwierdzeniem nadania. Ryzyko
przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy do chwili jej doręczenia ponosi wysyłający.
4) Zwrot płatności
Zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszt najtańszej oferowanej dostawy
do Ciebie (jeśli był pobrany przy zakupie). Zwrot następuje nie później niż w 14 dni od
otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Możemy wstrzymać się ze zwrotem do czasu
otrzymania rzeczy lub dowodu jej odesłania. Płatność zwracamy tym samym sposobem,
którego użyto przy zakupie, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny bez dodatkowych
kosztów.
5) Wymiany
Nie prowadzimy automatycznych wymian rozmiaru lub modelu w ramach odstąpienia.
Jeżeli chcesz wymienić produkt, zwróć go zgodnie z procedurą i złóż nowe zamówienie.
6) Wyłączenia prawa odstąpienia
Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku: – rzeczy dostarczanych w
zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów
higienicznych (np. bielizna, stroje kąpielowe) – jeśli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu; – rzeczy wykonanych według specyfikacji klienta lub służących
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. personalizacja).
7) Reklamacje (niezgodność towaru z umową)
Jeżeli zakupiona rzecz jest niezgodna z umową, przysługują Ci uprawnienia przewidziane
przepisami, w tym możliwość żądania naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia
od umowy. Reklamacje prosimy kierować na adres e-mail: zwroty@fasoneria.pl.
Ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych.
8) Sposób zapakowania i odesłania
Odeślij towar w opakowaniu zabezpieczającym (może być to samo, w którym go
otrzymałeś/aś). Dołącz formularz odstąpienia lub informacje: numer zamówienia, dane
kontaktowe, numer rachunku (jeśli inny niż użyty do płatności). Nie nadawaj paczek za
pobraniem – nie są odbierane.
9) Wzór formularza odstąpienia od umowy
Adresat: ZIELONO MI Bartłomiej Dana, ul. Środkowa 17, 95-041 Borowa, e-mail:
zwroty@fasoneria.pl
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy(): ……………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy/odbioru: ……………….. Imię i nazwisko konsumenta(ów): …………………..
Adres konsumenta(ów): …………………………….
Podpis konsumenta(ów) (tylko przy wersji papierowej): ……………
Data: ………………..
10) Podstawa prawna
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.),
w szczególności art. 27–38 dotyczące prawa odstąpienia od umowy zawartej na
odległość.